marți, 20 aprilie 2010

AutoGegea SRL Focsani

Scoala de Soferi AutoGegea SRL functioneaza in Focsani,str.M Kogalniceanu nr 19A si isi propune sa asigure instruirea teoretica si practica pentru cei care doresc sa obtina permis de conducere categoria B.

Echipa manageriala este formata din:
1.Gabriel Valentin Gegea- administrator si instructor auto
2.Minoiu Iulian- instructor auto
3.Neculai Tutuianu-profesor de legislatie rutiera si instructor auto
4.Violeta Gaitanaru-secretar

Noi credem ca statutul de conducator auto presupune o mare responsabilitate atat din partea noastra cat si din partea celor care aspira la acest statut.De aceea,pe parcursul pregatirii teoretice si practice noi ne propunem ca,pe langa cunostintele teoretice si practice necesare,fiecare dintre cursantii nostri sa-si formeze si o atitudine responsabila in trafic si un comportament care sa-i faca sa fie apreciati de colegi si de ceilalti participanti la trafic.
Noi insistam pe ideea ca o conduita preventiva in trafic,in scopul de a anticipa un potential eveniment si de a-l evita,este cea mai mare provocare a momentului si acest mesaj dorim sa-l transmitem tuturor aspirantilor la permisul de conducere.
Suntem convinsi ca toti cei care vor intelege acest lucru vor gasi in echipa nostra un partener serios de drum.

Ne puteti contacta la urmatoarele numere de telefon:
Gabriel Gegea : 0767920043 :0723814158
Secretariat : 0730106234 : 0768470270:0751678174

mail:starauto2005@gmail.com

14 comentarii:

  1. Bine ati venit in lumea virtuala.Sunteti o scoala serioasa si va recomand cu placere la toti cei care vor sa fie conducatori auto ,nu soferi.Succes in continuare.
    Valentina S Focsani

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,am fost eleva la Dv si acum sunt in Grecia.Am luat permiul si va spun ca echipa e foarte buna.Recomand
    Nistor Monica.

    RăspundețiȘtergere
  3. m.mardare88@yahoo.com
    Am facut scoala la starauto acum un an si a fost foarte bine,si la cursuri si la pregatire practica.Oricum,fata de ce am auzit in alte parti,se face carte nu gluma.Dar trebuie sa inveti.Bafta tuturor.
    Mihai

    RăspundețiȘtergere
  4. salut,am auzit de la varul meu care a facut scoala acolo ca a luat permis din prima,au si prof si instructori k lumea.La anul o sa merg si eu sa "dau" pentru permis.
    Marius T-Focsani

    RăspundețiȘtergere
  5. eu sunt aici si sunt multumita de felul cum mi sa predat si cum se exlica ceea ce nu intelegi....

    RăspundețiȘtergere
  6. Va rog sa-mi spuneti care este tariful pentru cat.B si cat dureaza scoala.Sunt in strainatate si vreau sa stiu cum sa-mi programez venirea in tara.Multumesc
    Ionel Tudose mail.ioneltudose66@yahoo.it

    RăspundețiȘtergere
  7. Raspuns pentru Ionel Tudose

    In ideea in care va intereseaza permis cat.B,va informam ca suma este de 900 lei iar inscrierile se fac la sediul firmei ,in Focsani str.M Kogalniceanu 19A.
    Durata cursurilor de legislatie este de doua saptamani ,dupa care se face instruirea practica de trei saptamani(30 ore de conducere).Speram ca aceste informatii va sunt utile.
    Echipa Starauto2005

    RăspundețiȘtergere
  8. cosmin.bicu88@yahoo.com
    Se fac si cursuri pentru mopede?cat costa si cum procedez sa ma inscriu?

    RăspundețiȘtergere
  9. Este cea mai buna scoala de soferi din Focsani.
    Recomand cu incredere!

    RăspundețiȘtergere
  10. Am facut si eu scoala de soferi cu d-nul Gegea cum vreo 5 ani jumate si-l recomand ca instructor!:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt Madalina ,am facut scoala la autogegea.Recomand seriozitate,cursuri interactive,proful e ok.Si instructorii sunt foarte buni.Succes.

    RăspundețiȘtergere
  12. Aveti și pt cat C și D?

    RăspundețiȘtergere
  13. Am facut scoala anu asta si am luat din prima si teoria si practica deci din prima am luat carnetul si am avut pe instructor mardarie marian te anvata sa mergi nu gluma e buna scoala

    RăspundețiȘtergere

In scopul imbunatatirii serviciilor nostre,puteti posta comentarii sau sa ne scrieti pe adresa de mail:starauto2005@gmail.com.Multumim.
Echipa StarAuto2005