1.Trecera la nivel cu calea ferata-locul in care drumul public se intersecteaza la acelasi nivel cu o cale ferata.
1A.Trecerea la nivel cu calea ferata fara bariere.
1B.Trecerea la nivel cu calea ferata cu bariere sau semibariere.
1C.Trecerea la nivel cu calea ferata industriala.
Cand se fac manevre pe calea ferata industriala,exista un agent de cale ferata la semnalul caruia trebuie sa oprim.
2.Trecerea de pietoni
Pietoni pot traversa partea carosabila prin trei locuri distincte:
-pe marcajul pietonal-regulamentar si au prioritate de trecere
-pe la coltul strazii-regulamentar dar nu au prioritate de trecere
-prin orice alt loc-neregulamentar si nu au prioritate de trecere.
Pe drumurile cu doua benzi pe sens,acordam prioritate pietonilor angajati in traversare pe sensul nostru de mers.
3.STATIA DE AUTOBUZ
Atunci cand autobuzul iese din statia cu alveola,avem obligatia de a reduce viteza pana la oprire,pentru a-i facilita intrarea in trafic.
4.STATIA DE TRAMVAI
Cand tramvaiul este oprit in statia cu refugiu pentru calatori,putem sa-l depasim cu viteza redusa pe toata lungimea statiei.
Cand tramvaiul este oprit in statia fara refugiu pentru calatori,se interzice depasirea acestuia.Trebuie sa oprim in spatele ultimului vagon si ne punem in miscare cand se inchid usile tramvaiului.
5.VITEZA DE DEPLASARE A AUTOVEHICULELOR
Observatie. In localitate,cu acordul Politiei,se pot institui si alte viteze :
Maxim 80km/h,min 30km/h pentru autovehicole si 10km/h pentru tramvaie
2.Pentru incepatori:viteza maxima in afara localitatii se reduce cu 20km/h
3.Cu remorca,vitexa maxima se reduce cu 10km/h.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
In scopul imbunatatirii serviciilor nostre,puteti posta comentarii sau sa ne scrieti pe adresa de mail:starauto2005@gmail.com.Multumim.
Echipa StarAuto2005